Biblioteca i Escacs

La comissió de Menjador ens fa saber que, com a part d’un pla de diversificació i millora de les activitats d’esbarjo a l’hora de menjador, a partir del dia 1 de març, s’obriran dos nous espais a l’abast dels nens en horari de menjador. Aquests espais seran la Biblioteca, com a sala de lectura i estudi, i una aula d’escacs i jocs de taula.
Les comissions de Menjador i Extraescolars estan treballant per incorporar un monitor d’escacs a l’aula de jocs de taula que estarà disponible per als alumnes que facin ús d’aquest espai, sense càrrec per les famílies.