Les bigbands i el projecte de música a BTVRàdio!

Núria Ferré i el seu equip exploren el projecte de música de la nostra escola al programa La Tarda de Barcelona de BTVRàdio. A més de parlar amb els alumnes i amb Ferran Caba, Núria també entrevista a la investigadora i professora de la UB, Cristina González, sobre tot allò que aporta la música, més enllà de l’aprenentatge musical en sí:

“Aprendre música prepara als nens per a una societat on s’ha de saber escoltar, on cal saber prendre decisions i on cal tenir molta autonomia i això ho aporta el fet de poder tocar en un grup (…) La música afecta a l’educació integral de l’individu.

Més que interessant!

Cliqueu a l’enllaç per sentir el programa:  La Tarda de Barcelona de BTVRàdio.