La junta

Som un grup de  pares i mares de l’Escola de la Concepció que entenem l’AFA com una organització que, juntament amb la direcció de l’escola, vetllem per una escola pública de qualitat, on valors com la inclusivitat, la sostenibilitat, la no discriminació i la igualtat d’oportunitats es converteixen en el pilar fonamental en el que volem fer créixer i referenciar la nostra escola.

QUÈ VOLEM?

Creiem que hem de treballar per fomentar l’acostament de l’escola a les famílies, tant per a promoure’n la participació (objectiu principal d’aquesta organització) com per  garantir la informació i escolta de les mateixes.

Dit això, en la present candidatura volem complir en:

• Ser un punt de suport tant per a les famílies com per a la direcció del centre, per tal de poder contribuir en el creixement i consolidació de l’escola.
  • Fomentar la participació de les famílies en les diferents activitats i millores dutes a terme per l’AFA.
  • Ser un canal de comunicació àgil entre les famílies i l’escola.
  • Ser una organització transparent que vetlli per la igualtat d’oportunitats a tots els alumnes de l’escola.
  • Treballar, juntament amb la direcció del centre, la millora de les instal·lacions que formen els espais de l’escola per tal de contribuir a garantir que els alumnes disposen d’espais educatius segurs i saludables.
  • Treballar per ser una escola sostenible i verda: l’AFA vol ajudar i contribuir a implantar solucions que suposin la reducció de l’impacte de la nostra activitat tot complint les diferents normatives establertes en espais escolars.
  • Crear sinergies amb altres escoles del districte, per tal de teixir aliances i tenir una major capacitat d’incidència.
  • Ser una escola propera, oberta al barri i a les diferents organitzacions que el composen, implicada en aquelles iniciatives que puguin oferir una millora de l’entorn escolar.

QUE ENS AGRADARIA?

Ens agradaria que les famílies vegin l’AFA com una organització que vetlla per la millora continua de l’escola i per garantir el millor entorn i oportunitats als nostres infants.

Ens agradaria (i molt!) que ens vegeu com un grup participatiu obert a totes les famílies que vulgueu participar-hi en major o menor dedicació.

CÀRRECS

PRESIDENCIA: Ester Segarra Colomés

VICEPRESIDÈNCIA: Ares Montardit Albertí

SECRETARIA: Mariona Rico Santacreu