El moment delicat del Projecte de Música a BTV

Entre gags i humor, al programa Codi de barris hi ha bona dosi de crítica. A partir del minut 39 de l’emissió del passat 29 de desembre, podeu escoltar al pare de l’escola, Daniel Berdala,  fent sentir la seva veu sobre la importància i el moment delicat del nostre Projecte de Música. El programa de Btv tampoc va perdre l’ocasió d’entrevistar a la regidora del Districte, Montserrat Ballarín, recolzant plenament el projecte de l’escola i també va qüestionar al Consorci d’Educació… Vegeu, vegeu!

Codi de Barris (Minut 39)